שיפור דימוי עצמי

מחשבה יוצרת מציאות. מדובר בביטוי מוכר. למעשה, מדובר באמת לאמיתה – שכן ככל שאנו משכנעים את עצמנו שאיננו טובים מספיק, כך נגרום לעצמנו ולאחרים להאמין בכך. אכן, חוויות קשות מהעבר משאירות את חותמן עלינו. עם זאת, אין זה אומר שלא נוכל להשתחרר מהן. כדי לעבוד על שיפור דימוי עצמי ולראות את התוצאות החיובית, אתם מוזמנים לפנות אל איריס קורן, מרצה ומנחת סדנאות בשיטת לואיז היי. לאורך סדנאות אלו, תבינו מה עוצר אתכם עוד מתקופת הילדות, כיצד לתרגל הצהרות חיוביות – וללמוד להכיר את עצמכם מחדש. כך, תצרו לעצמכם חיים חדשים ומספקים.

שיפור דימוי עצמי: להתחיל להאמין בעצמנו

ככל שאנו צוברים חוויות שליליות בילדותנו ובנעורינו, כך אנו הופכים למבוגרים בעלי דימוי עצמי נמוך. אנו משכנעים את עצמנו כי אין אנו ראויים לאהבה, שאין לנו את היכולות הדרושות כדי להתקדם מבחינה מקצועית וכן הלאה. עם זאת, אין זו גזירת גורל, להיפך. למעשה, על ידי השתתפות בסדנה מעצימה המלמדת חשיבה חיובית, תוכלו להשיג מטרה חשובה: שיפור דימוי עצמי.

ההנחה העיקרית בסדנאות אלו היא שינוי דפוסי חשיבה, תרגול אמירת הצהרות חיוביות בכתב ובעל פה, כמו גם ביצוע הרפיה. כך, תרכשו טכניקות למחשבה חיוביות. מעבר לכך, באמצעות תרגול זה, תלמדו להכיר את עצמכם מחדש – ולפתוח דלת לחיים חדשים.

חשוב לציין כי רבים מאתנו התרגלו לבקר את עצמם, מגלים טינה לאחרים, נושאים כעסים וביקורות לחוויות מהעבר ובעיקר – חוששים לחיות את חייהם כפי שהם תמיד רצו. לחשיבה שלילית זו השפעה על הנפש ועל הגוף שלנו – כאשר דימוי עצמי נמוך הוא חלק בלתי נפרד מכך. עם זאת, על ידי יצירת קשר עם המנחה והמרצה איריס קורן, תוכלו גם אתם לשנות את חייכם לטובה.

להתמודד עם האתגרים – ולשנות את חיינו לטובה

כיצד נוכל להעלות את הדימוי העצמי שלנו? מהם המכשולים המונעים מאתנו להתקדם? האם נוכל לשנות כל זאת לטובתנו? התשובה היא כן. לשם כך, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם איריס קורן.