רפא את חייך

שיטת "רפא את חייך" נוצרה על ידי לואיז היי. וזאת, מתוך ההבנה כי בידינו הכוח לשנות את חיינו. כיצד? על ידי שינוי דרכי החשיבה שלנו. כלומר, כל מחשבה ומחשבה נושאת כוח לשנות את חיינו ואת המציאות שלנו. כוח השכנוע העצמי שלנו, לעיתים קרובות, הוא כה חזק עד כי אנו מוותרים על הכוח הטמון בתוכנו – ומתחילים להאשים אחרים. במקום להמשיך בדפוס בעייתי זה, רצוי להשתתף בסדנה אותה מעבירה איריס קורן. מרצה ומנחה זו, המעבירה סדנאות לפי השיטה של לואיז היי, תסייע לכם לפגוש את הילד הפנימי בתוככם, לשחרר את הכעס והטינה ולהשאיר אותם בעבר – ולפתוח פרק חדש וחיובי.

לתרגל את שיטת רפא את חייך

האם יש ביכולתנו לשנות את הדרך בה אנו חושבים? להתגבר על נפש עייפה ועל גוף כאוב? התשובה היא כן. למעשה, זהו המענה אותו מציעה שיטת הריפוי "רפא את עצמך". שיטה זו, אותה יצרה לואיז היי, מסייעת למשתתפים לתרגל חשיבה חיובית – ולהתחיל לראות תוצאות.

את שיטת ריפוי זו הקימה לואיז היי וביססה אותה על ניסיונה האישי וסיפורה המורכב. החל מחוויות טראומטיות עם בני משפחה ועד מחלות פיזיות – לואיז היי הבינה כי יש ביכולתה לשנות את מהלך חייה ולהחלים. כיצד? על ידי תרגול טכניקה המשלבת בין הרפיה והדמיה לחשיבה חיובית. כך, ניתן לקרוא תיגר על דפוסי החשיבה והפעולה השליליים שלנו – ולהתחיל להאמין בכוח וביכולות שלנו. במילים אחרות, וככל שנתרגל השאות חיוביות, משפטים אותם נאמר לעיתים קרובות ובזמן הווה, נבין כי יש לנו את כל מה שאנו צריכים, אנחנו ראויים לאהבה, אנו מאושרים בחיינו ועוד.

לרכוש כלים חשובים לחיים

תת-המודע שלנו מקבל כל אמונה בה נבחר להאמין. בין אם מדובר בתגובות שקבלנו כילדים ובין אם מדובר במחשבות שאנו מסגלים לעצמנו – כאנשים בוגרים אנו יוצרים את הסביבה והאווירה בה גדלנו – ומשמרים אותה. עם זאת, כדי להתגבר על כך, ולשחרר את מערכת האמונות השלילית שלנו, מומלץ לפנות אל איריס קורן. מרצה ומנחה זו מעבירה סדנאות בשיטת "רפא את עצמך" ותעניק לכם כלים חשובים לחיים.