רפא את גופך

חוויות העבר מלמדות אותנו לקחים ובעיקר – משפיעות על הגוף והנפש שלנו. במילים אחרות, ככל שאנו מתבגרים, כך אנחנו נושאים אתנו מטען. לכך השלכות על הבריאות שלנו, שכן אנו חיים יום-יום שעה-שעה עם המחשבות והפחדים שלנו. במקום, כדי לשבור את דפוסי הפעולה שלנו, להתחיל בדף חדש וליצור השתקפות חיובית של מי שאנחנו כיום – יש להסתייע במענה הבא: "רפא את עצמך"; פתרון המשמש כחלק מרכזי ומשמעותי בשיטת לואיז היי. כדי ללמוד עוד על שיטה זו, אתם מוזמנים לפנות אל איריס קורן – מרצה ומנחת סדנאות. איריס קורן תלמד אתכם, על ידי תרגול והרפיה, לזהות את המקומות אצלכם בפנים אותם אתם מבקשים לשנות. כך, תוכלו לשנות את דפוסי החשיבה, ולהפוך את המסרים השליליים לחיוביים.

לפעול בהתאם לשיטת "רפא את גופך"

החוויות המעצבות ביותר הן אלו אותן אנו חווים בילדותנו. בהמשך, בבגרותנו אנו הופכים לאנשים המנוהלים על ידי העבר, לכודים במחשבות, פחדים וחששות. מדובר בדפוסי חשיבה שליליים; מסרים אותם אנו מעבירים לעצמנו מדי יום ביומו, מאמינים להם – והופכים אותם לאמת שלנו.

עם זאת, במקום לאפשר לעבר שלנו להכתיב לנו את העתיד, עלינו לשבור את דפוסי הפעולה שלנו בהווה. במילים אחרות, על ידי שיטת "רפא את חייך", תכנסו למסע עוצמתי בסופו תחזור התשוקה שלכם לחיים. מעבר לכך, תוכלו להגשים את הביטוי: "נפש בריאה בגוף בריא". הרי בזכות שינוי האמונות שלכם, תוכלו לשנות את האופן בו אתם מגיבים למצבים שונים, למנוע את ההשפעה ההרסנית שלהם על בריאותכם – ולפתוח דף חדש וחיובי.

לנהל חיים מלאי סליחה

באמצעות תרגילי הרפיה, ניתן לזהות את הנקודות השונות שהפכו אותנו למי שאנחנו – כמו גם להכיל את השינוי אותו אנו מבקשים. מהן החוויות מהעבר שמעכבות אתכם? מדוע אינכם מצליחים לפעול בהתאם לרצונותיכם? כדי לשחרר את הכעסים ולחיות חיים בריאים מלאי סליחה, אתם מוזמנים לפנות אל איריס קורן.