חיוביות כדרך חיים

חשיבה חיובית כדרך חיים

חשיבה חיובית כדרך חיים הינה הפתרון עבור כל אחד ואחת מאתנו. לאורך השנים, וככל שאנו מתבגרים, נדמה כי אנו נשארים שבויים לחוויות עבר; לכעסים וחרטות הממשיכים ללוות אותנו, ובעיקר – למנוע מאתנו לממש את מי שאנחנו באמת. עם זאת, חשוב לסלוח למי שהיינו, לחוויות המורכבות שעברנו ולהביט בהווה. כלומר, על ידי אמונה פנימית חזקה, לצד שינוי התת-מודע שלנו, נוכל להחלים ולרפא את עצמנו. מעוניינים לקחת את הצעד הראשון ולהירפא? ברצונכם לשנות את אופן החשיבה שלכם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם איריס קורן. איריס קורן הינה מרצה ומנחה, המעבירה סדנאות בשיטת "רפא את חייך" לפי לואיז היי. אתם מוזמנים להשתתף בסדנה, להצטרף לתהליך וללמוד לנשום את חייכם מחדש.


חשיבה חיובית כדרך חיים – לחבר בין גוף ונפש בהצלחה

אין ספק, תקופת הילדות הינה התקופה המעצבת בחיינו; כאשר בהמשך אנו ממשיכים לשאת את העבר – לכודים בחשיבה שלילית ורעילה. מחקרים רבים מצביעים על הקשר ההדוק בין גוף לנפש – כאשר לדפוסי החשיבה השליליים השלכות על מצבנו הפיזי.

עם זאת, יש באפשרותנו היכולת והכוח לשנות. כיצד? בזכות בחירה בחשיבה חיובית כדרך חיים. כלומר, על ידי שינוי האופן בו אנחנו חושבים, ואמירת הצהרות חיוביות שאנו אומרים לעצמנו מול המראה – כך אנו מצליחים לראות את החיוביות בהווה ולהאמין בו. וזאת, במקום לשקוע בעבר ולאפשר לו לעכב אותנו.

הייתה זו לואיז היי אשר קבעה כי השאות חיוביות, כמו גם תרגול הרפיה ואמירת ביטויים מרפאים, הם אלו שיובילו אותנו למסלול של ריפוי. וזאת, כאשר בהמשך נוכל להשתחרר מהמחלות הפיזיות והנפשיות שלנו. כך, נוכל להגשים את המטרה – ולנהל את חיינו באופן חיובי, כמו גם להשתחרר מכעסים מיותרים.


נפש בריאה בתוך גוף בריא

רבים מאתנו מאמינים לחוויות עבר שליליות, נכנעים לכעסים והופכים אותם למרכז חיינו. עם זאת, ההשלכות משפיעות על הבריאות הנפשית והפיזית שלנו. כדי להשיג את האיזון הרצוי בין גוף לנפש, רצוי להפוך את החשיבה החיובית לדרך חיים. מעוניינים ללמוד על כך עוד? מוזמנים ליצור קשר עם איריס קורן.