בין גוף לנפש

הקשר בין גוף לנפש

הקשר בין גוף לנפש הוא עוצמתי. וכאשר אנו מתרגלים חשיבה חיובית, אמונה ואופטימיות, אנו נוכל לחיות חיים בריאים, יציבים ומאוזנים. מעבר לכך, על ידי טיפול בקשר שבין הגוף לנפש, נוכל לשחרר את חוויות העבר שלנו, ולהתחיל לבנות את העתיד שלנו. מעוניינים בנפש בריאה בגוף בריא? מבקשים להשתחרר מהכעסים ולהעלות את הביטחון והדימוי העצמי שלכם? לשם כך, אתם מוזמנים לפנות אל איריס קורן. איריס קורן היא מרצה ומנחה המעבירה סדנאות בשיטת "רפא את עצמך" לפי לואיז היי. במסגרת הסדנאות, תתרגלו הצהרות חיוביות, תבצעו תרגילים פיזיים ותכירו מחדש את האני הפנימי שלכם.


הקשר בין גוף לנפש: הריפוי מתחיל בתוכנו

כיצד אתם מדמיינים את חייכם? האם הייתם רוצים להגשים יעד – אך אינכם יודעים כיצד להגיע אליו? נדמה כי רבים מאתנו נופלים לכדי חשיבה שלילית; דרך חיים השקועה בעבר במקום במה שיש לנו היום, עכשיו. בהתאם, אנו מתחילים לסבול מכך – כאשר הבריאות הנפשית והפיזית שלנו מתדרדרת.

במקום לאפשר לחשיבה השלילית לנהל את חיינו, חשוב לא פחות לעבוד על הקשר בין גוף לנפש. במילים אחרות, וכפי שלואיז היי מגדירה זאת, המילים שאנו אומרים והמחשבות שאנו יוצרים – בונים את המציאות שלנו. כך, אם האמירה היא שלילית – ההשלכות לכך עצומות, כאשר במקרים שונים נאלץ להתמודד עם מחלות מאתגרות, תחושת תקיעות ובעיות בדימוי העצמי שלנו.

עם זאת, כדי להשיג שליטה על חיינו ולשנות את החיבור בין הנפש לגוף שלנו, מומלץ להירשם לסדנה אותה מעבירה איריס קורן. סדנה זו, המתבססת על השיטה של לואיז היי, מסייעת למשתתפים להקשיב לאני הפנימי שלהם, לזהות את הרצונות שלהם, להאמין כי הם יכולים להשיג זאת וכמובן – לתחזק את מערכת היחסים שלהם עם עצמם. כי הרי הריפוי מתחיל מתוכנו.


להעצים את היכולות שלנו

כאשר אנו מתמודדים עם בעיות בגופנו ובחיינו, נוח להאשים אחרים בכל מה שקורה לנו. עם זאת, מחשבות ומילים מייצרות מציאות – כאשר לכך השפעה על הקשר שבין הגוף שלנו לנפשנו. בהתאם, כדי שתוכלו לעבוד על כך, לתרגל חשיבה חיובית ולהאמין בה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם איריס קורן.