איך לפתח אהבה עצמית

אנו מנהלים את חיינו באמצעות הקשרים שלנו עם סביבתנו – החל מההורים, האחים, החברים, הקולגות ואפילו ילדינו. בסופו של דבר, נדמה כי נשאר לנו מקום מצומצם למדי לחקור מי אנחנו באמת – ועד כמה אנו מאפשרים לעבר שלנו להכתיב את ההווה שלנו. אין ספק, כי לכך השלכות שליליות רבות, כאשר דפוסי החשיבה המורכבים שלנו משפיעים על הבריאות הפיזית שלנו. בהתאם, כדי להתחיל ללמוד לנשום, לקבל את עצמנו ואף ללמוד איך לפתח אהבה עצמית, רצוי לפנות אל איריס קורן, מרצה ומנחה זו, הפועלת לפי שיטת "רפא את חייך" של לואיז היי, מזמינה אתכם להצטרף למסע – ולפתוח את הדלת להגשמה עצמית ולאהבה.

רוצים לדעת איך לפתח אהבה עצמית?

ככל שאנו גדלים, אנו משכנעים את עצמנו שאיננו ראויים לאהבה ובשל כך – איננו מצליחים לאהוב את עצמנו. במשך השנים אנו מאפשרים למערכות היחסים שלנו עם סביבתנו הקרובה להשפיע עלינו – כאשר כל אלו משפיעים על האופן בו אנו תופסים את עצמנו. במקביל, הזמן אותו אנו מפנים כדי לבנות את חיינו הולך ומצטמצם – כאשר אנו שמים במקום הראשון את כל השאר.

מדוע אנו נכנעים למסלול חיים מסוג זה? מדוע אנו שמים את עצמנו במקום האחרון – ולא מטפחים את מערכת היחסים שלנו עם עצמנו? רבים אינם יודעים איך לפתח אהבה עצמית – וזהו למעשה השורש לבעייתנו. במילים אחרות, ולאור העובדה כי אנו משכנעים את עצמנו כי איננו ראויים להערכה עצמית, לאהבה ולביטחון עצמי גבוה – אנו משקפים זאת לסביבתנו ומושכים אנשים שליליים ומחלות לחיינו.

במקום להמשיך בסגנון חיים שגוי ושלילי מסוג זה, רצוי וראוי שנתרגל אהבה עצמית ואף נתחיל להאמין בכך. במילים אחרות, על ידי תרגול נשימה נכונה, ביצוע הרפיה והקשבה להשאות החיוביות שאנו מצהירים בפני עצמנו – נוכל להחלים ולאהוב את מי שאנחנו בפנים.

להעצים את עצמנו ולאהוב את האני הפנימי שלנו

אהבה עצמית היא לא עניין של מה בכך. למעשה, בזכות הערכה עצמית גבוהה והאהבה של האני הפנימי שלנו, נרכוש כוח ומודעות עצמית גבוהה. ההשלכות לכך משמעותיות ובזכותן נוכל להגשים את עצמנו. כדי ללמוד על כך, אתם מוזמנים ליצור קשר עם איריס קורן.